måndag 6 augusti 2018

Godmorgon världen

Måndag den 6/8

Ja då har jag återvänt hit efter några års bortavaro men jag har ju konstant bloggat på jans.bloggplatsen.se men för en vecka sedan kom jag inte in där hemifrån vårt nätverk.

Jag vet inte vad som hänt för man får sällan eller aldrig svar från supporten då man mejlar dem.

Igår satt jag och strulade på och letade varför det inte fungerade och var övertygad om att felet låg i min router som lagt en spärr på deras IP.
Men sedan fick jag hjälp av Erik och vi kom fram till att det inte beror på mina grejor utan det ligger på bloggplatsen.se
Kanske har de blockat mig av någon anledning jag inte vet om, kanske för många bilder eller skrev för mycket.
Dem har inte sagt något till mig i alla fall.

Idag ska jag snart iväg och lämna in hojen för däckbyte, sedan åker jag till Norrbyskär och äter mat med Anders. De ska ha nån skärgårdsbuffé. Säkert bara en massa konstiga saker men det kan finnas räkor där.

Vädret är höst idag, inatt kom t.o.m. Gunnar in och låg hos oss i sängen.
Då är det kallt ute.

Just nu har jag +13,7° och så kallt har det inte varit sedan... när det nu var och efter att ha haft 30° en tid känns det ännu kallare.
Blåser gör det också.

Få se nu, kan man lägga en koppling så att blogginläggen automatiskt går över till Facebook?

Det är mycket nytt att lära sig med en ny blogg och jag vet inte om jag kommer att fortsätta eller lägga av med att skriva.
Jag avvaktar bloggplatsen och ser om det händer något där.

Godmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar